Susam34 28+0 ilk 3 ay 4 kilo verdim o 4 kiloyu geri aldım. Buna kilo almak denir mi bilmiyorum aslında . Bebiş gayet iyi hatta 1 hafta önde gidiyor tosbiğim 🙈 ben kilo almayınca korkup doktoruma sordum o da gayet normal gidiyorsun dedi
Papatya011 8 kilo aldım bebekten çok vitamin ve demir haplarının verdiği iştahtan kaynaklı diye düşünüyorum ama olsun bebişim sağlıcakla doğsunda kilo verilir ☺
1Vera_ Ftm_bkdmr canım doğumdan sonra veririz inşallah. İster istemez alınıyor herkesin vucudu bir değil. Benim de korkum doğumda kilomun sıkıntı olması yoksa takmıyorum. İnşaâllah sıkıtnı çıkmaz
Tatlisannedilekk Serpil_27 25.haftama kadar mide bulantısı kusma devam etti cnm oyüzden pek almadım birde yediklerim oğluma yarıyormuş kiloyu oğlum alıyor ben pek almıyorum doktorum öyle söyledi. Ama alırım artık sürekli tatlı istiyor cnm habire tatlı yiyorum🤭
Minikpasa Ben de 2-3 kilo arası aldım ama gebelik şekeri çıktı bende diyet yaptığım için kilo veriyorum.
umransahin Minikpasa 24+4 ben 12 kilo aldim kizlar nasıl bu kadar az kilo almissiniz ya ben mi anormalim 😂😂
umransahin Minikpasa iyi bari ya burda ki rakamlari görünce psikolojim bozuluyor ben mi tuhafim diye😂😂
Beqonia 6 ay yani 24. Haftaya kadar 6 kilo aldım so ra ne oldu anlamadım vitaminler takviyelerd derken şuan da 39.hafta ve 20 kilo nasıl verilir bilmiyorum ama sağlıkla gelsin gerisi kolay 💞🙈
ggmom Ftm_bkdmr bende 28deyim 11 kilo aldım vitaminlere baslayinca hizlandi ve doktorum daha oncesinde zayif oldugum icin en az 10 kilo alırsın zaten dedi vucut yag depoluyor sut yapımı icin gayet normal dedi zayiflar daha cok kilo alirmis saglikli olan da kilo almasiymis zaten