Leyla0042 28 haftalik hamileyim karnim asagiya inmis ve belimde bacaklarimda agrilar oluyo sbahtan beri kasiklarimda da baski oluyo arada bi bugun sizde de oyke oldu mu bebegimin hareketini az az hissettim hastaneye gtmeli miyim dogumum yakin mi sizce
-gyns- Leyla0042 Hocam kendimizi yordunuz mu?.. Benimde bel ve sırtımda ağrılarım oluyor.. Kasıklarda oluyor diyemem ama çok nadirde olsa bazen.. Yada üşüttünüz mü?.. Doğum belirtisi oldupunu düşünmüyorum ama içinizin rahat etmesi için doktora gidebilirsiniz..
1987gokce Leyla0042 imkan varsa bi doktora git bence Allah korusun bişey yoksa bile endişen gitmiş olur. Geçmiş olsun.
Leyla0042 Normalde sabah ondan once hic yurumezdik bugun alisveria icin erken ciktik esimle o zaman oldu