Deya0202 sana geçen sene oğlum için yazdığım doğum hikayemin bir kısmını gönderiyorum canım. 😌 epidural tamamen hissizleşmek değil aralıklı yüksek dozda ağrı kesici uygulanması. Tabii ki çoook rahatlatıyor ama tüm süreci değil. 😊
saat 9 gibi benim mükemmeeellll doktorum geldi muayene etti 3 cm olmuşumm. Hemen suyumu patlattı bu şekilde süreci hızlandıracağız dedi. Ben tabii hala şen şakrak gülüyorum filan 😄😄 bu şekilde gidersen epidurale gerek kalmayacak dedi. 😍 saat ilerledikçe benim ağrım dayanılmayacak duruma geldi sürekli belime masaj yapıyorlardı. Saat 10.30gibi doktorum tekrar geldi tabii ben bu sefer ağlıyorum 😥 4 cm olmuşuz istersen epidural yaptıralım hem süreç hızlanır dedi ben tabi hemen atladım yapalım diye 😂 11 gibi anestezi doktoru geldi epidural katater takıldı ve ilk doz ilaç yapıldı. Allahımmm nasıl rahatladım nasıllll. Sadece ara ara adet sancısı gibi hissediyordum. Derken saat 12 ye doğru lavman yaptılar. Bu sırada 6 cm açılmıştım. Tabii tuvalete gittim sakın ıkınma filan diyorlar o anlar bayağı rezillikti 😂 aşırı ıkınma hissin gelince hemen haber ver dediler ve birden aşırrrıııı bir baskı hissetmeye başladım hemen çıktım tuvaletten sorumlu ebe bir baktı 9-10 cm hemen Perihan hanıma(doktorum) haber verin Doğum seti hazır mı vs vs bir şeyler diyordu. Bu sırada epiduralden yapılan ilacın etkisi geçmişti ve ben bütün ağrıyı acıyı hissediyordum. Ağlıyordum zaten başımda eşim, benden kıdemli hemşire ablalarım vardı hepsinden Allah bin kere razı olsun. 🙏🏻 (bu arada ben hemşireyim eski çalıştığım hastanede Doğum yaptım, eşim hala orada çalıştığı için süreç benim için ekstra güzel geçti) doktorum geldiiii yatağımı birden çatala dönüştürdüler doktorum baktı tam açık dedi ben seni yönlendireceğim dedi sakın ben söylemeden hiçbir şey yapma ağrın gelince ıkınacağız dedi. Ama nasıl bir ağrı 🤦🏻♀️ epiduralin etkisi tamamen geçmişti ve yeni doz ilacı yapmıyorlardı ıkınamam diye. 4 ıkınmada kafasını göründü dediler tabii benim kafamda bir sürü ses sadece doktorumun sesini ayırmaya çalışıyorum onu dinlemeye çalışıyorum tam o anda bütün gücüm gitti (kızlar size en önemli tavsiyem fırsat buldukça uyuyun, hem Doğum için hem doğumdan sonra çok uykuya ihtiyacınız olacak 😄) yapamayacağım bebeğim orada kalacak ölecek demi filan diyorum deli gibi ağlıyorum. Doktorum hadi son kez ben sana güveniyorum yapacaksın pes etmek yok vs diye beni bayağı motive etti. Eşim de sol tarafımda elimi tutuyordu o da çok destek oldu. Son bir gayret ıkındım ve 08.07.2019 12:18 o muhteşem an. Rabbime binlerce şükür olsun. İsteyen herkese nasip olsun. Herkes bu duyguyu yaşasın. Gerçekten anlatmakla olmaz. İyi ki Perihan hocam vardı sayesinde ağrım başladıktan 3saat sonra bebeğim kucağımdaydı. Dokunmaya kıyamadım. O can havliyle “canımın içi kelimesi hiç bu kadar anlamlı olmamıştı” demişim. O kadar doğru ki… Şu an oğluşum kucağımda emziriyorum. 24 günlük olduk. Ancak fırsat bulabildim. Günler saatler nasıl geçiyor anlamıyorum. Tekrar söylüyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin. Normal doğurun kızlar güveniyorum hepinize 💪🏻💪🏻💪🏻 ama inanmadan olmaz bunu da unutmayın. 😌 bu arada toplam 5 dikişim var, o son ıkınmayı düzgün yapabilseydim bu kadar olmayacakmış ama olsun ben Doğumdan sonra çok rahattım. Şu an neredeyse tamamen iyileşti. İyi ki normal doğurmuşum 💃🏻 Her neyseeee hepinizi öpüyorum ve kolaylıklar diliyorum. 😚🤗 Hakkınızda hayırlısı olsunnnn.🙏🏻 Biraz uzun oldu kusura bakmayın, hakkınızı helal edin. 😌