ikibebekannesi Aliyecapa kesinlikle desene al canım hem tek kullanımlık hem de tüm kanı topluyor. Ben acil sezaryense girdim ama almıştım yanıma yine de o kadar memnundum ki lohusalikta bile onu kullandım hiç normal ped değil
Sdaakll Aliyecapa 20 gun oldu dogum yapali hala depent kullaniyorum depent rahatligi gibisi yok ped cok ugrastiriyor ustelik surekli ic camasirina bulasiyor pedde depent oyle degil tam kolaylik tavsiye ediyorum
Zhl06 ElifOncul sonda takılıyor ameliyat esnasında çıkardıkları zaman hemşire yardımcı oluyor giymenize
Barkoddg Seydaybuke Canım hasta bezi nasıl oluyor. Geçen ebe bana dedi ki hastane vermiyor burada hasta bezi iki tane al yeninsen de repens mi dedim o kadar pahalisina gerek yok normal al dedi. Su kenarları bebek bezi gibi yapistirilanlar mi oluyor acaba.
Seydaybuke Barkoddg aynen canım doğum sırasında depend zor olur die okumuştum hatta Bi yerde çnk kanamalı veya suyunu patlayınca ben rahatsız olup bez kullanmıştım muayene sırasında cırttan açıp rahat olmuştu depend doğum sonrası için rahat olur
neso_ Hilalse yok yok sıkıyor derken böyle tam sarıyor yani lastikli falan ya daha ideal geldi bana sanki m beden olsaymış sıkıp rahatsız edermiş gibi