Soruyu ben sordum sandım😂 Bizimde tam bayrama denk geliyor ve iki doğumum arası 15 ay olduğu için 37+6 ihtimaller dahilinde. Fazla bekleyip risk almak istemiyorum doktorumda istemiyor gerçi ve bayramdan önce olabilir dedi ama daha net konuşmadık. Bende küveze girer mi kilosu düşük olur mu diye endişeleniyorum. Ya da 1 günün bile önemi varken bayramdan hemen sonraya kadar dursa diyorum..