FYasmin 11 haftamdayım 3 günder miydem çok kötü ağrıyo ve kaytarıyorum. Belimde hafim , karnımda aralıklı sancı oluyor geceleride uyuyamıyorum . Virüs dolayı doktora sık gidemiyorum bi haftaya gidicem . Sizce kötü bişey olurmu?