Aysucaner Doğum yapan anneler 😔 enfeksiyon sebebiyle yoğun bakımda yattı mı bebişleriniz süreç ne kadar sürdü
feamtrmea Aysucaner göbek kordonu enfeksiyonundan normal serviste kaldık canım bir hafta antibiyotik tedavisi yapıcaz demişkerdi 2. gün akşam çıktık çok şükür
Aysucaner sedactnky bizimde crp yüksek kaç olduğunu bilmiyorum 13 gün bitti 14 oluyor hala enfeksiyon devam ediyor 😔