kocak_57 Kızlar ayağım davul gibi oldu üzerine basınca acıyor yaşayan var mı acaba bunun bir zararı var mı gebe kadına bebeğe
Mommmmmmm kocak_57 benim ayağım şişti gebelik zehirlenmesi dediler erken doğum yaptım. Protein çıkması lazım ayrıca tabi idrarında benimde başka belirtim yoktu. Tek başına herhangi bir belirti değil ama dikkat etmek gerek idrar testi yaptırmanı öneririm.
Lamoa Benimde oyle ellerimde ayni shekilde barmaklar falan hep shish elime bishey tutamiyorum dushuyo. Sag ayak ve sag el sora ragmen daha cok shish. Neden bu kadar shishiyor anlamiyorum
Mrv2 Kızlar doktorunuzdan magnezyum isteyin onu için muz mutlaka yiyin sade soda tüketin tuz kullanmayın bunlar şişmeyi biraz olsun önlüyor ben resmen ağladım şişince üzerine basamadığım için şükür bunları yapınca fark etti daha rahatım 😉
Nill_ kocak_57 zaten doktora gidip gosterdiginiz de onlar gereken tahlilleri istiyor merak etmeyin idrar testi gerek duyarsa kana da bakıyor bende de oldu test temiz çıkınca tuzu yasakladı gün içerisinde ayaklarını havaya dik dedi yapıyorum birde soğuk tuzlu suya koyuyorum düzeldi şimdi çok şükür. Geçmiş olsun canim
TugceYil 30.haftamdayım benimde ayaklarım şişmeye başladı. Gün içerisinde ayaklarımı uzattığımda şişme olmuyor ancak uzatmadığım zamanlarda şişme ve yanma oluyor. Ayaklarınızı gün içerisinde sık sık uzatmaya çalışın bence sizde.