Dün hastaneye yatmistim bebeğin kalp atışlari için bugun cikarttilar doğurcam diye nasıl ama nasıl seviniyodum bi yandanda normal doğumdan korkuyorum 😧 napicam ben dün Ebeler alttan bakarken bile canım çok acıdi doğum bundan daha kötü dedi ebe nasıl doğuracaksin dedi moralim iyice alt üst oldu offffff