Aydeniz09 Kızlar idrar tahlili yaptırdım. Doktorum Şüpheli Enfeksiyon dedi ve idrar kültürü istedi. İdrar tahlilinden farkı nedir? Sağlık ocakları yapıyor mu?
mysweetbaby Aydeniz09 sağlık ocağı yapmıyor sanırım ben bir poliklinikte yaptırmıştım.idrarda üreyen bakteri var mı diye bakıyorlar baya faydalı bir test muhakkak yaptır varsa erken tedavi fırsatı veriyor.
Babyy1S Aydeniz09 sağlik ocagini bilemiyorum fakat rikse atma ordan hastaneye gidene kadar bekliyor sonuclar duzgun cikmayabilir hastanede yaptırman daha net sonuc olur
MiniKaya Aydeniz09 canım ben hemen doktora gittiğim gün idrar verdim bakteri ve iltihap çıktı sonra kültür istedi tekrar aynı gün idrar verdim sonuc üreme yok çıkmış inşallah ptesi gidip doktoruma göstereyeceğim
Ozubu Aydeniz09 idrar kültürü aynı gün çıkmaz canım ben de cuma verdim carsamba günü çıkacak 3 gün diyorlar
Srhtzlyh Aydeniz09 kuzum gebelikte nasıl yapılıyor bilmiyorum ama benim kardeşimde protein kaçağı var. İdrar kültürü istediklerinde bir gün boyunca bütün idrarını biriktirip ertesi gün labaratuvara götürüyorlar. Dediğim gibi gebeler için idrar kültürü nasıl yapılıyor o konuda bir bilgim yok🤷♀️
Srhtzlyh Aydeniz09 arkadaşlardan birkaçı yazmış nasıl yapıldığını demekki farklı oluyormuş bu. İnşallah sonucun güzel çıkar😊
Lylza3447 Merhaba hayırlı geceler bende geçtiğimiz hafta doktor kontrolüne gittiğimde şikayetimden dolayı idrar kültürüne baktı bilindiği gibi idrar veriyorsun sonuçları 3 gün sonra çıkıyor herhangi bir hastanede de yaptırabilirsin heryer yapıyor
Aydeniz09 Lylza3447 Doğrudur burda devlet hastaneleri çok dolu olduğu için çok tercih edilmiyor. Aile hekimliğinde yaparım diye düşündüm ama sanırım orası idrar kültürü yapmıyor en iyisi özel bir hastaneye gitmek.