Yakamoz-1990 Umrann_ 36+3 teyim erken doğum riskim vardı. Kanama,nişan,hafif açılma, rahim boyu kısalması ile 2 haftadır bekliyorum. İki haftadır temizdim ama 15 dk önce kahverengi akıntım oldu. Herhalde bugün yarın diyorum ben..
Umrann_ Yakamoz-1990 ayy Allah yardımcın olsun kuzum ya😘 benimde bi kahverengi lekem geldi ama hiç açılma vs bisi görünmüyor bende de o yüzden bende pek takmıyorum
Ozlemkubra Umrann_ son 24😍 acaba ne zaman gelir diye düşünmeden edemiyorum her harekette sancı mı diye bakıyorum 😂😂
Umrann_ Ozlemkubra ay valla bende acaba sancı nası bisey hadi gelirde ben fark etmezsem diye düşünüyorum 😅😅😅
Ebrul Azracan çok iyi valla sağlıkla gelsinler inşallah bende yıkadım eşyalar utulendi dizildi 34 falan çanta hazırlarım diye düşünüyorum
Azracan Ebrul maşallah erken yapmışsın ben biraz daha dedim ama herhalde bende yaparım artık cinsiyet ne canım beni erkek seninde erkektir 😃herhalde
Umrann_ annee27 aynen ağrıdan ne uyuyabiliyoruz ne uyanık kalabiliyoruz 😌 inşallah çektiğimiz ağrılara değer hayırlı bi evladımız olur amin 🙈
Hulyaawc Ayazegeaysel0606 Aminnn inşallah 64 olduk bugün doğum 14 Eylül görünüyor cinsiyetimiz erkek 🤗🥰
Ayazegeaysel0606 Hulyaawc Maşallah sağlıkla gelsin paşalarımız benim de uygulamaya göre 16 eylül ama doktorum 24 eylül dedi bakalım ne zaman gelmek isticek paşamız 😊
Ebrul Azracan yok cnm benim kız bi kaç korku yaşattı bize 28 ci haftada yapmak zorunda kaldım cnm bide yardımcı olcak kimsem yok yavaş yavaş yapayım dedim