aysehifa4 Yazgul doktorum 23 temmuzu beklemez gibi görünüyo dedi ama açılmam var nişanımda daha kanlı gelmedi ama geldi gibi bekliyoruz
Azracan Ebrul maşallah canım hazırlıklar bitti sayılır canım bi iki parça kaldı 34 oluncada yıkayıp ütülerim çantamı hazırlarım dedim 🥰
Ebrul Azracan çok iyi valla sağlıkla gelsinler inşallah bende yıkadım eşyalar utulendi dizildi 34 falan çanta hazırlarım diye düşünüyorum