ikizannesi172011 ben dahiliye ye gittiğimde sormuştum. Doktor tırnağımı uzatıp, batık olan yere küçük pamuk koymamı önermişti, tırnağı kısa ve yuvarlak kesme, o batan kısma küçücük bir pamuk koyman lazım. Birde iltihap falan varsa doktor krem veriyor, bi gösterirsen iyi olur.