31 +2 oldum ve karnım birden sertleşip gevşiyor ve acıtıyor resmen bağırıyorum ama bir saniye faaln sürğyor sancımı giriyor kasılmalar mı var anlayamıyorum ilk gebeliğim . Bazen vajinadan da batma hissi oluyor bilgi verebilirseniz çok sevinirim korkuyorum bişey olucak diye