ikizkelebeklerim06 canım genelde doktorlar kesin cinsiyet için 16. Haftalarda çağırıyorlar. Bebeklerin pozisyonları uygunasa öğrenirsin büyük ihtimalle, biz 14′ haftamız da öğrenmiştik 🐣🐣 şuan 19. Haftamdayım hiçbir doktor bende kan testi istemedi nedense ilk testimi yaklaşık 10′ hafta civarında istedi doktorum bir de geçen aşı için sağlık ocağında istediler o kadar. Belki normaldir bana biraz garip geldi hiçbir değere bakılmaması