Betim bak ben hemşireyim hatta hamileliğimi öğrendiğimden beri kadın doğum servisinde çalışıyorum. Sezeryan sonrası bastırıyoruz pıhtı kalmasın içerde, kanamayı kontrol edelim diye. Kimi hiç hissetmez iken kimi ortalığı kaldırıyor. Kimi ilk kalkışa kadar 2. Bir ağrı kesici istemez iken kimi yarım saattw bir ağrım var deyip katı inletiyor. Kesinlikle herkesin farklı bünyesi ben kaç defa şahit olduğumdan biliyorum. O yüzden hiç canını sıkma öyle postları okuyunca. Onların öyle oldu diye bizim de öyle olması gerekmiyor. Belki daha kolay belki daha zor atlatacağız. Tamamen herkeste farklı gelişen mevzular