feamtrmea genelde telefona pek bakmıyorlar malesef 🙇🏼♀️ Alikahya devlet canım herhangi bir ücret yok bu pandeminin ilk olduğu zamanlarda ben direk gittim hiç randevu almadım aramadım saat 3 gibi gittim hatta bomboştu. Doktorla konuştum detaylı yaptırmam gerek dedim medicalde takibim var ama çok pahalı dedim😂 hemen giriş yaptık aldı beni yarım saat sürdü herşeye en ince ayrıntısıyla baktı anlattı🙈