MasalAlparslanMom Eebbrruu haftasına göre 2hafta önden gitmeyide aşmış bebeklere iri bebek dedndiğini söylemişti doktorum. Ki bizimki 1,5 hafta önce şuan . Arayı iyice aşmazsa sorun olmadığını söyledi aklında bulunsun seninde