ilayy dkiran Onu bende düsündüm ilk basta oglusuma çukurovadan duyunca kulagima hos geliyordu 😁😁 Ama sonra isinamadim ya
Maya-Arya Oğlum olursa Aden koymayı düşünüyorum. İkiz bebeklerim olacak inşallah, ama ikinci bir erkek ismi bulamıyorum.Henuz cinsiyetleri belli değil 🙂
Maya-Arya dkiran Harika öneri dusunebilecegim bir isim, teşekkür ediyorum anlamına baktım çok güzel anlamı var.Kulağa da hoş geliyor. Aden-Alen
Deletedmom411 dkiran benim hoşuma gidiyor şahsen deniz ismi, eşim de hem kız hem erkek ismi olduğu için kız zannederler diyo beni vazgeçirmeye çalışıyor bakalım kim galip gelecek 😂 kaldı 2.5 ay 😅😅
dkiran Eddaliko çok güzel ama herkes bu isimleri koyuyor bir 10 yıl sonra çok bilindik isimler olucak belki de ☺️☺️