edaelifokmn Kızlar 7 haftalık gebeyim, 6. haftadan beri hayatım zindana döndü ağzıma ne alsam kusuyorum su bile içemez hale geldim ölü gibiyim😥 Bu durumu yaşayan arkadaşlarım sizler bu durumla nasıl başa çıktınız?
Zeyn58 edaelifokmn bende çok kusuyodum 62 kg hamileydim 50 kg’ye düştüm dr yatırdı hastaneye çıkıştada metpamid vermişlerdi
musti28 edaelifokmn ben tam 7 ay içtim kuzum onunla hayata döndüm doktorunla konuş zararlı olsa hamilelerin yüzde 70 i kullanıyor zaten vermez ki doktor zofer bulantısı gerçekten çok olan hamişlere veriliyor zaten su bile içemezdim duş alamıyordum artık Su gördükçe kusmaktan allah yardımcın olsun
Sukut66 Aynen canm gunde 3 den fazla kusmak iyi deilmis dr um soylemisti hiyemiyecek akdrsan ilac al mutlaka cok rahatlatiyor bide ilac alana kadr tuzlu ayran iyi gelir yatistirir deneyebilirisn
Gerceker Benimde 6. Haftaya girmeden basladi bulantilarim cok kotuydum. Kalkip doktora zor gitmistim . Doktorum prilam yazdı iki haftadır kullanıyorum cok iyi geldi bana.
8152 @edaelifokmn ya çok geçmiş olsun bende senin gibiydim su bile icemez dim içsem kusardim 82ile hamile kaldım 73e düşmüştüm çok zor bir süreç hapda fayda etmemişti bana 4aydan sonra hafifliyor miydem bulanıyor gene ama ilk baslardaki gibi değil geçiyor çok şükür kusturcak şiddette olmuyor susuz kalma ama idrar yollarında enfeksiyon başlar sonra sen zorlanırsın şimdiden Allah şifa versin insaAllah 16haftadan sonra biter hafifler
edaelifokmn Kızlar gerçekten çok zormuş ne ayran ne kraker ne galete banamısın demiyor denemediğim şey kalmadı Allah düşmanımın başına vermesin rabbim herkese şifa versin😥
Tgbab edaelifokmn canım 7. Haftamda başladı 14. Haftama kadr her gün 3 kez kustum prilam bana fayda etmedi ama belki sana eder bi dene istersen kusacağın varsa hiç bişey fayda etmiyor malesef 3 kilo verdim o süreçte 🤷♀️ Ama geçiyor üzülme 🙏
okroya Nane çiğne canım. Banada kraker leblebi falan fayda etmiyodu bulantı hissettiğim zaman naneli sakız veya nane yaprağı yiyorum ferahlatıyo. İlaca alışmak istemedim sabahları kusuyorum gün içerisinde bulanırsa da nane rahatlatıyo
Kvo Ben de 10. Haftadayım ben de çok kötü oldum ama doktorum prilam dr adında ilaç önerdi şimdi çok iyiyim çok şükür doktorunuzla görüşün kesinlikle öneririm