Arslaan_-_68 Kızlar merhaba Aksaray devlet hastanesinde doğum a giden var mı? devlet hastanesinde doğuma gelenlere almıyorlar diye bir şey duydum doğru mu? kontrole en son pazartesi gittim bunu pazartesiden sonra duyduğum için soramadım …. Bilen var mi