Mervehty Annekuzusu23 önceki haline göre bin şükür diyorum canım daha iyi olur inşallah zamanla en azın dan artık terslemesi yok zaten hep idare ediyordum kendini bebeği sağlıkla kucagimiza alırsak daha iyi olur inşallah
bir_pasa_annesi Mervehty ayy cok sevindim cnm rabbim kucağına alma nasip etsin inşallah peki öğrenince eşin ne dedi
Mervehty bir_pasa_annesi sağol canım teşekkür ederim. Ilkin çok tepki vermedi zamanla anladı galiba inanmıyordu çünkü olacağına karnım şiştikçe daha farklı olur diye düşünüyorum
Ebrarela_1963 Mervehty son günlerde hiç bu kadar mutlu bi post okumamıştım çok sevindim herşeyin bir vakti var çok şükür RABBİM daim etsin sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşaALLAH 🥰☺️🤲🤲
A_C_04 Mervehty ya cnm kötü şeyler yaşamışsın nasip demekki vakti varmış ki olmamış bu zmni varmış . Merak ettim eşin duyunca ne dedi nasıl tepki verdi acaba?
Mervehty A_C_04 aynen öyle canım vakti varmış. Eşim gayet sakindi ben olmayacağını düşünmüştüm dedi şaşırdı sanırım 7 yıl olmayınca.simdi ıyiyiz karnım çıktıkça daha da iyi anlar farklı olur diye düşünüyorum.
A_C_04 Mervehty anladım herşeyin hayırlısı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm