Merhabalar kızlar ben 23+5 gunluk hamileyim 3 gün önce detaylı ultrasona girdim doktor bebeğin gelişiminin 2 hafta önde olduğunu söyledi ve şekerden şüphelendi sekerim de normal cıktı böyle olanlar var mı acaba biraz korktum da bu arada bebek 811 gr 33 cm dedi