Güzel anneler benim ilk hamileliğim ve 27 hafta olduk.araba beşik puset gibi büyük şeyleri aldık.fakat küçük şeylere şimdi geçebildik.özellikle de giyim açısından neler almam gerekiyor hiç bir bilgim yok ve şansıma yakın çevremde benle aynı anda hamile olan da yok.zaman da hızlı geçiyor halletmek istiyorum bu aralar.bana yol gösterirseniz çok mutlu olurum😇
rabbim herkesin yavrusunu sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🏻
Sevgiler selamlar🌺