Gokceeebade Kızlar yengem 7 aylık ikizlere hamile bir kız bir oğlan ve isim konusunda çok kararsızlar birbirleriyle uyumlu bir isim istiyorlar fikirlerinize ihtiyacım var çünkü işin içinden çıkamadık😂😂
Mevoo Gokceeebade Ben Arya-Aras diye düşünüyodum hep kızım ve oğlum olursa diye 🤗 Ama hamile kaldım ve tek yumurta ikizi erkek 🙈 Aras ve Arden olucak inşallah 🙏🏼
handenizz Gokceeebade Sürüp Gelen, Geç Yaşlananan.Gölgede kalan, az güneş alan yer.Güneş görmeyen yer, kuzey.Kuzey’e ait olan. Diğer anlamları bir yana ama kardeşler ya Kuzey’e ait olan anlamı çok hoş olur bence.🙈🥰
_Mother_ Gokceeebade sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşallah 🤗 🤗 bende ikiz çok istiyorum 1 kız 1 erkek rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah cümlemize 🙏
Gokceeebade _Mother_ teşekkürler inşallah hayırlısıyla oda olur ama zorluğuna her anne katlanamaz bence çünkü yengem 7 aylıkken bile çok çok ağır o yüzden Rabbim kaldırabilecek annelere nasip etsin inşallah 🐣
_Mother_ Gokceeebade Amin gülüm inşallah 🤗 Allah yengene de yardım etsin inşallah yükünü hafifletsin doğumunu kolaylaştırsın inşallah
Gokceeebade handenizz bence de çok güzelmiş anlamı da muhteşem ilk kez duyuyorum şaşkınlığım ondan 🐣 teşekkürler✨
Gokceeebade _Mother_ iyi dualarınız için teşekkürler Rabbim size de gönlünüzdekini hayırlı kılsın inşallah ✨🐣
Secil_caglar Derin deren koydum ben bayılıyorum isimlerine ❤️ Fakat çok karışıyor o kadar yakın koymayın derim 😁