kocak_57 35+4 hamileyim hurma doğumu kolaylaştırıyor ya bayanlar sizce erken mi daha yoksa başlayayım mı ne dersiniz
KubraSS- kocak_57 canım tam geçen hadta 36 idim yedim ve 2 gün sonra sancım oldu belki tesadüftü sancılarım 4 gün falan sürdü bıraktım yemeyi haftaya tekrra başlayacağım 38 olunca
ecembugra53 kocak_57 yemeğe başlaya bilirsin canım az ye 36. Haftadan sonra tek satılarla ye canımm5,7,9 gibi canım 😊
Monorassa Bana da tavsiye edilmişti 37 den sonra yemeye basla bence şifa niyetine bnde öyle yapicam şuan 21 haftaligim 😊
Monorassa kocak_57 sen bilirsin tabiki bi zararı yok hurmanın ki zaten 37 den sonra da artik normal doğumlar bile oluyor
kocak_57 KubraSS- bende ilk aylar yedim kanamam oldu yemeyi bıraktım kanamam durdu o yüzden emin olmak istedim teşekkür ederim bilgiler için ❤️
Sinemes ilayy 34e kadar günde 2 tane daha sonra çoğaltırız demişti. 34te yurtdışına geldim, doktoruma sormayı unuttum ama şuan günde 3 tane yiyorum.