Bugün detaylı ultrasonum vardı 21+2 yiz ama bebeğimin gelişimi 1 hafta 10 gün gibi geriden geliyormuş plasentanda sıkıntı var dedi benimle aynı durumu yaşayan varmi arkadaşlar genelde yayik bir şekilde olurmuş plasenta ama benimki top şeklindeydi varmi aynı sıkıntıyı yaşayan