Selam hanımlar ben 5 buçuk haftalık hamileyim. Bugün doktora gittik ultrason ile keseyi gördük ama kalp atışını henüz duyamadik. Doktorum 2 hafta sonra gelip renkli ultrasyon ile kalp atışını duyabileceğimizi söyledi. Benim bildiğim renkli ultrasyon hamileliğin ileriki dönemlerinde yapılıyor. Normal ultrasyon ile duyulmaz dedi. Çevremdeki herkes normal ultrasyon ile duyulur diyolar🤔 sizler nasıl duydunuz bilgilendirirseniz sevinirim 😐