Irmakkk21 hayır değil. Yükleme de 50,75 ya da 100 mg lık şekerli su gibi bir karışım içiyorsunuz doktorunuz hangisini önerdiyse.. içmeden önce kandan şekerinize bakılıyor bu açlık şekeriniz oluyor sonra eğer 50 mg lık yüklemeyse 1. Saat sonunda 1 kez kan alınıyor 75 ya da 100 ise 2 . Saat sonunda tekrar kan alınıyor işlem bitiyor. Açlık tokluk ise açken kan alınıyor sonra normal kahvaltı yapıp 2 saat sonra tekrar kan alınıyor bu tokluk oluyor.