Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğim son muayenede doktor cinsiyeti henüz netleşmemiş oluşmamış birşey diyemiyorum kız diyebiliriz ama kesinleşmesi için bir sonraki muayenede bakmamız gerekir dedi bu sebeple acele edip alışveriş yapmıyorum tek tük yeşil sarı renkli şeyler aldım ama biraz heyecanda var kıyafet dışında ne tür ihtiyaçlar oluyor benim hiçbir bilgim tecrübem ne yazık ki yok sizin listeler ne durumda öncesinde almam gereken şeyler illa vardır ama neleri kaç haftalıkken aldınız ? . Ayrıca cinsiyet konusunda bu durumu yaşayan kesinleşen oldu mu yoksa değişiyor mu ?şuan 14 haftalığım Sağlıcakla gelsinler hepsi ❤️🙏