MH4225 Arkadaşlar ben 11+5 günlük hamileyim sizler kaçıncı haftada bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz
madl41 MH4225 12. Haftamda %70 erkek demişti doktorum hatta bak burda pipisi var demişti 😅Ama 16. Haftada başka doktor %100 kız demişti ve kızım oldu ☺️☺️
SeHer1909 Haftada kız demişti ama cihaz çok iyiydi renkli ultrasondu. Kız dedi 36yız artk net kız değişmedi 😀
Asra65 Genelde kızlar göstermez bende 17,haftada kıza benziyor dendi 19 da kesin kız dedi başka da gitmedim zaten 😊
Annnnneeesss MH4225 14-15 haftalarında kız demişti detaylıyı bekledim emin olmak için 20 haftalıktı kız dendi
minikcasper MH4225 12. Haftada yüzde 60 kız dedi emin olmadı ya da net konuşmak istemedi doktorum 😄 şuan 13. Haftadayım bi dahaki ay net söylerim gösterirse dedi bakalım 😄
Annisko MH4225 11+6 haftalıkken öğrendim kızımın olacağını 😍🥰🧿💕 su an da 37 haftalık olduk 🧚♀️🧚♀️🧚♀️😍🧿💕🐣 son 21 günümüz sağlıkla gel Rüya Alya’m 🙏🙏🙏🧚♀️
MH4225 Annisko maşallah Allah hayırlı güzel doğumlar nasip etsin bende 14. Haftamda gidicem bakalım inşallah öğrenirim
Merve_Asel 16 hafta ve üzeri kesin sonuç veriyor genelde cinsiyette benimde 12 de erkek demişti 16 haftada kız olduğunu öğrendik 😁
Annisko MH4225 amin kuzum ınşallah.saglikla gelsin bebislerimiz.sen de hayrlisi ile kavuş inşallah 🧿💕🧚♀️🐣