Benim minnoş nazlı mı nazlı bir kızım olucakmış anneler. Cinsiyetini bugün öğrendik. Resmen bulutların üstünde gibiyim. Öncelik tabiki sağlıklo olsun. Erkek olduğunu duysamda bu kadar mutlu olucaktım ama bilmekde çok güzelmiş. Odasını aldık gönlümden geçen birkaç parça eşyasını alıp cinsiyetini bilerek bakmak cok güzel bir duyguymuş. Rabbim nerde evlat bekleyen şifa bekleyen varsa versin ❤️