Merve1990 30 haftalık hamileyim vücudumda, kol ve bacaklarda kırmızı benekler çıktı varmı başına gelen
Babyy1S Merve1990 benimde göbekte cıktı cok yok kaşintıda olmuyor kucuk kucuk kızariklar var sıcaktandır diye dusunuyorm
pamuk32 Merve1990 gebelik kolestazi olabilir ve cok ciddi sonuçlari var.. sonuç yüksekse bebeği hemen alıyorlar… Gecen gün bende verdim yüksek çıktı ama bebek alma seviyesi değildi. İlaç başlandı. En kısa zamanda gidip karaciğer enzimlerinize baktrn doktorunuzla konuşun
Yesmckmk Benim de oluyor arada kasıntı vs yoksa normal diyor doktorum bende suan 32 haftalığım arada hala çıkıyor tekrar
Elfclklk Kizlar benimde bacaklarımda göbegimde kollarımda çıktı korkuyorum birde kaşıntı var kızamık değildir dimi
Merve1990 pamuk32 yaa gerçektenmi bu ayın 20 sinde randevum var gidince söyleyecem inş böyle birşey yoktur kan tahlili yapalı fazla olmadı herşey normaldi