4gün önce spinal sezeryan oldum yataktan kalkamıyorum kalktığım an baş ve boyun ağrısıdan ağlıyorum resmen dikişlerim hiçbirşeyim yok ama baş ağrısı beni benden aldı çocuğumu bile emziremiyorum doktor bol su ve kafein tüket diyor kafamı kaldıramıyorum ki tüketim aynı durumu yaşayanlar varmı bayanlar perişanım