selin44 Merhaba Skar gebelik yaşayıp tekrar hamile kalan oldumu nasıl bir süreç bugün doktorum skar gebelik dedi eğitim araştırmaya yönlendirdi pazartesi gidicem çok tedirginim Korkuyorum böyle birşey yaşayan varmı??
selin44 Sezaryan dikişine yerleşen bir gebelikmiş ilerlerse kanamadan dolayı rahim bile alına bilirmiş