Mevoo Adnan bey çok iyi gerçekten, bende aynı hastanede Özlem Caylan Canıtez e gittim erkek doktor istemediğim için yani güzel rahat doğumum oldu normal oldu benim. Adnan beye de annem gitmişti 6 yıl kadar önce sezeryan oldu ve öncesinde devlette bebek için saçma sapan şeyler demişlerdi Adnan bey sağolsun çok yardımcı oldu