Merhaba 35 haftalık gebeyim bugün ilk defa Fatma hanıma muaneye oldum memnunda kaldım.aslinda açıklayıcı ve sezeryan istiyorum.ilk.dogumum.onu da bana bıraktı ama her türlü artık kestikleri için sezeryan istiyorum.ancak bu doktora gidenler var mı hastahane veya dogumdam.sonra ziyaretçi alıyorlar mı acaba bebek hemşireleri vs nasıl giden var mı saniirim.sezeryan ücreti 3000 TL imis