O haftalarda rahim biraz büyüyor bebek yer yapmaya başlıyor . O yüzden o ağrılar normal. Ben 36 haftadayım ama o haftalarımda çektiğim kuyruk ağrısını bir ben bilirim hani masaj yapılsa da dinmiyordu Dr um normal demişti. Kanama enfeksiyon durumu yoksa korkmayın ama Dr kontrolünde söyleyin yine de 😇