7 ay önce bende orda doğum yaptım doktorum Halide yüksel iyi bir doktor tavsiye ederim
Ama hastane berbat para vermeden çocuguma kan uyumazlıgı iğnesi bile yapmadılar yapacakları her ekstra işlem için önce para sonra tedavi yapıyorlar.
Sezaryen oldum odama çıkmam 1 saatten fazla sürdü sebep odanın hazırlanmamış olması bebeğim den ayrı kaldım o süre boyunca eğer orda doğum yaparsanız mutlaka önceden odanızın hazırlanmış olmasına dikkat edin. Onun haricinde bir sıkıntımız olmamıştı.