Seyma3456 şuan 6+5 teyim gittim doktora bi gördü görmedi için rahat etmedi hafta içi tekrar gideceğim bende makinası çok eskiydi belki ondandır:( ilk gebeliğimde Benimde içten kanama gördüler, düşük önleyici iğne yapıldı o zaman. Bu 7+3 uğurlu bizde ozaman gidelim bari.