Lolipop Kizlar kararsiz kaldim ikiside cool isimler ama masal daha cok yatiyor aklima.Sizce hangisi ?
gnc Lolipop bence ada bu aralar herkes defne Aysel ve masal isimlerini koyuyor ben herkeste olan isimleri sevmiyorum
Lolipop bebekkaradag eylül de doğacak kısmetse Eylül de düşündüm ama ablasının ismiyle uyumlu olsun istiyorum onun için masal düşündüm 😊
Betulsarda Lolipop amin 2.ye insallah canim allah seninde bebegini kucagina saglikla almayi nasip etsin😚
napoliten_ Lolipop bende kız bekliyordum hatta adını masal ada koyacaktım ama cinsiyetimiz erkek.Sen ikisinde koy bence çok uyumlu.Benim içimde kaldı
Lolipop napoliten_ iki isim koymayı düşünmüyorum cnm kimi masal der kimi ada en iyisi tek koymak inşallah allah paşandan sonra kız verirde koyarsın gönlünce 😊