Merhaba arkadaslar. Dun kontrole gittim doktora. Daha onceki kayiplarimdan dolayi onlem amacli coraspin ve progestan kullaniyordum. Dunki gittigim doktor kucuk bir dusuk tehlikesi var dedi ve oksapar 4000 lik igne verdi ve coraspini biraktirip yerine ecopirin verdi 150 mg. Bu iki ilaci dun az bir saat farkiyla aldim. Ve aldiktan hemen sonra sag elimde,alnimda ve burnumda kirmiziliklar olustu. Bu saat oldu hala gecmedi. Kasinti yanma agri sizi yok igneyi vurdugum yerde hic bir sey yok. Doktoruma mesaj attim ama interneti yok. Kullanan arkadaslar acaba bilgi verebilir mi normal mi yoksa doktor cevap verene kadar kullanmayi birakmali miyim