Hll34 bende 39 haftalıgım 2700 bebegımın kgsu.benım doktorda dusuk kgsu, minyon bebek dedi genetik faktorler ve bebegın yapısıyla alakalı. Hıc olmadığım kadar saglıklı besledim ama yediklerinin ve ıctıklerınızle BEbegın kg almasının alakası yok. İyiki de yok. Durumu kotu olan, et balık ceviz badem vs yıyemıyen bırsuru İnsan var. Sadece saglıklı beslenmıs oluyorsunuz. Bende en baslarda kafaya takmıştım ama Kg onemlı degil yeterkı saglıklı olsun🙏