Kbrlks GlhanSaykan ya benim de toplanıyor dışardan baya karnımın şeklini değiştiriyor karnım o yüzden hafif açıyor ama kasıklarda bir ağrı olmuyor ben normal zannediyordum bunu ama acaba benim de mi riskim var 😕
GlhanSaykan Kbrlks tamam bu şikayetini söyle doktora nst ye bağlar seni orda bişey çıkmazsa İnşaAllah risk yoktur canım bende o haftalarda bağlandım nstye
Ayshmm GlhanSaykan bende 4 doz vuruldum daha dün,canım 33.haftadayim ve bebeğinde 3 hafta gerilik olmasına rağmen sık vurduramayacagimi bu iğnelerin sık vurulduğunda baş büyümesi yapacağını söyledi doktorum bence kendi doktorunla iletisime gecmelisin
emine86 Sibel4264 ben de yatış yapılmadı. Ama sana da bağlı açıkman varsa kontrol altında durman gerekirse o şekilde yatış yapılıyor diye biliyorum
GlhanSaykan emine0707 adet fiyatını bilmiyorum eşim başka ilaçlarla beraber 40 50 lira bişey vermişti