Seldaaktad Haftamda ikili tarama yaptırdım erkek dedi cinsiyetine ama teste free beta diye bir değer varmış genelde 50 nin altında olunca erkek üstünde olunca kız oluyormus benim 136 acaba kız mı olucak 😍🤷🏻♀️
Ehnr Seldaaktad böyle saçma şeylere inanmayın bence bamada hep kız dediler yok nob teorisi bilmem ne yok karın şekli hepsi hikaye oğlum olacak hepsi yanlış çıktı