Esraguvennn benim doktorum bana cinsel ilişki olmasın dedi 36dan sonra bende burda çok sık okudum cinsel ilişkinin süreci başlattığına dair yazı. 38+1 deyim salı günü sezaryenle alacak doktorum gebelik şekerim vardı bebek kilolu biraz ve dönmediği için beklemeyelim alalım dedi ben bir gün sonra başka doktora gittim bebek dönmüş başını ama kanalda değil dedi.çatı muayenesi yapıldı gayet iyi uygun normal doğum deneyebilirsin ama olmazsa çok bekleme şekerin var dedi. Doktoruma karşı güvenim azaldı açıkçası sezaryen yapıp kurtulmak istiyor gibi geldi bana . sizin doktorunuz boş bol cinsel ilişki derken benimki neden kaç hafta öncesinde olmasın dedi tek sebep şeker midir acaba