zeome canım yürüyünce yada hareket halindeyken amniyon sıvısı dalgalanırmış ve bebişe beşik etkisi yaparmış uyurlarmış 😂 oturuncada kalp atışı yavaşladığı için uyanırlarmıs. Benimkide öyle hep sessizlikte yatarken falan tekmelemeler dönmeler o kadar oluyorki ama iş görürken yürürken tık yok😂