Merhaba. 32 haftalığız ve doğum yapacağım hastane arayışı içerisindeyim. Özel hastanede karar kıldım fakat pek çok doğum yapmış bayanlardan ve eşlerinden, özel hastanede yapılan doğumların genellikle sezaryen olduğunu duydum. Sezaryen normal doğuma göre daha maliyetli olduğu için özel hastanelerin pek çoğunun ‘SEZARYEN OLSA DAHA İYİ OLUR’ cümleleriyle annelerin kafalarını karıştırıp ikilemde bıraktığını duydum. Siz ne düşünüyorsunuz. Bende şiddetle normal doğum istiyorum fakat durum böyle olunca kıllandım biraz açıkçası. Özelde normal doğum yapan anneler size de sezaryeni önerdiler mi bu şekilde ?