Gamzebydmr merhaba oncelikle gebeliginiz hayirli olsun. Benim de gebeliklerimin basinda hep cok miktarda sivi goruluyor. Hatta doktorlar bazen dis gebelik gecirip ic kanama yasadigimi bile dusunebiliyor o derece sivi goruluyor. Ayrintili ultrasonla dahi konteol edildi vs. Ama iki-uc hafta sonra hic bir eser kalmiyor o sividan ve kanamam da olmuyor kendiliginden kayboluyor. Benim doktorlar da ilk kez bu kadar cok gorduklerini soylemislerdi. Yani korkma insallah gecer Allah in izniyle bu gebeligimde de doktora bahsettim her gittigim doktora soruyorum sorun olur mu soeun belirtisi mi diye bu doktor odem olabilir oyle gecip gidiyorsa dedi