Merhabalar. Hastaneye gidip test yaptırdık. 6 haftalık hamileyim.
doktorun istediği testlere e-nabızdan bakayım dedim. Bir şeyler anlamadım. orada tanı olarak: düşük tehdidi yazıyordu.
üzülüyorum ve korkuyorum.
Sonuçları haftaiçi görecek ama ben çok kötüyüm. Böyle bir şey yaşadınız mı.